.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای گل فوتسال:دخترم مرا از خداحافظی منصرف کرد
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید فعلا به خداحافظی از فوتسال فکر نمی‌کند و تمام حواسش معطوف به بهبودی پایش بعد از انجام عمل جراحی است.

به گزارش شمال نیوز: وحید شمسایی درباره عمل جراحی زانویش با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه نه رباط و نه مینیسک پایم آسیب ندیده بود. فقط غضروف پایم مشکل داشت که به خاطر ضربات زیاد و همچنین بازی روی زمین سفت ضخیم شده بود. جا دارد از دکتر ابراهیمیان و دکتر نوروزی تشکر کنم که کمک زیادی به من کردند.

وی افزود: طبق اعلام پزشکان، از روز شنبه کار فیزیوتراپی را شروع می‌کنم و طول دوره درمان حدود ۵۰ روز خواهد بود. احتمالا از فروردین‌ماه کار با توپ را آغاز خواهم کرد.

سرمربی - بازیکن تیم تاسیسات درباره تصمیمش برای ادامه بازی یا خداحافظی از دنیای بازیگری، تاکید کرد: دوستان به من محبت زیادی دارند و در تدارک بازی خداحافظی هستند ولی واقعیت این است که فعلا باید به پایم برسم. در حال حاضر آنچه مهم است، بهبودی پایم است. لیگ برتر هم که تعطیل است و دو ماه فرصت دارم تا تصمیم گیری کنم.

شمسایی درباره اینکه دخترش تاکنون او را از خداحافظی از فوتسال منصرف کرده است، تاکید کرد: می‌خواستم قبل از شروع فصل گذشته خداحافظی کنم که دخترم مرا منصرف کرد. فرزندانم دوست دارند من بازی کنم ولی واقعیت چیزی نیست که دخترانم می‌بینند. من باید روی این موضوع بیشتر فکر کنم و بعد از بررسی کامل تصمیم بگیرم.

وی در پایان با تشکر از تمام کسانی که به عیادتش رفتند، گفت: من بی سر و صدا جراحی کردم و از هیچکس توقع نداشتم. باید از همه تشکر کنم. آقای کفاشیان هم قصد داشت امروز به عیادتم بیاید که در حال ترخیص بودم. او تاکید کرد که هر کاری از دستش بر بیاید انجام می‌دهد که باید از ایشان تشکر کنم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.